Ons Team

Mark Suijkerbuijk van Openbare Basisschool de Regenboog

Mark Suijkerbuijk

Directeur
Mijn naam is Mark Suijkerbuijk, directeur van deze kleurrijke en gemotiveerde school. Wanneer u een vraag hebt of een rondleiding wilt, neem dan contact met mij op.

Sjeel Voet, Openbare Basisschool de Regenboog

Sjeel Voet

Leerkracht & locatieleider
Ik ben juf Sjeel en werk drie dagen op school, waarvan twee dagen in groep 7/8 en een dag als locatieleider. Ik ben op dinsdag, donderdag en vrijdag op school te vinden.

Meester Bas van Openbare Basisschool de Regenboog

Bas van Wingerde

Leerkracht
Mijn naam is meester Bas en ik werk fulltime op de Regenboog en werk in groep 5/6. Daarnaast heb ik diverse ICT zaken binnen mijn takenpakket op school.

Juf Marjon van Openbare Basisschool Regenboog in Dinteloord

Marjon van Deursen

Leerkracht
Hoi, ik ben juf Marjon en werk in groep 7/8. Op maandag, dinsdag en woensdag ben ik op school te vinden.

Meester Arjo, nou ja als er een foto staat!

Carolijn Roks

Leerkracht
Ik ben juf Carolijn en werk met veel plezier vier dagen in de combinatieklas groep 3/4. van de Regenboog. Op vrijdag is meester Arjo op school en staat hij, eveneens met veel plezier, voor de groep.

Vera Salemink, Openbare Basisschool de Regenboog

Vera Salemink

Leerkracht & IB'er
Mijn naam is juf Vera. Ik ben de intern begeleider van de school. Heeft u op het gebied van zorg vragen, dan kunt u contact opnemen met mij.

Saskia Palache van Openbare Basisschool de Regenboog

Saskia Palache

Leerkracht & onderbouw coördinator
Hallo, ik ben juf Saskia en werk twee dagen (donderdag en vrijdag) in groep 1/2. De andere dagen werkt juf Corinne in groep 1/2. Daarnaast werk ik om de week op maandag. Dan geef ik les, ondersteun ik of werk ik aan andere taken.

Juf Corinne van Openbare Basisschool Regenboog in Dinteloord

Corine Poppe

Leerkracht
Hoi, ik ben juf Corinne en werk in groep 1/2 van basisschool de Regenboog. Dit doe ik op maandag, dinsdag en woensdag. Wellicht zie ik je dan op school!

Meester Arjo, nou ja als er een foto staat!

Arjo Gouw

Leerkracht
Ik meester Arjo en heb jarenlang ingevallen op de Regenboog, nu geef ik elke vrijdag les aan groep 3/4.

Juf Patty, Openbare Basisschool de Regenboog

Patty

Locatieleider en pedagogisch medewerker
Ik ben het aanspreekpunt van Kibeo Dinteloord en werk ook op de groep. Voor meer informatie over kinderopvang kunt u een kijkje nemen op kibeo.nl of neem contact met mij op.

Conny van Openbare Basisschool de Regenboog

Conny

Pedagogisch medewerker
Hoi, ik ben Conny en ik ben pedagogisch medewerker van Kibeo op de Regenboog

Juf Elcin van Openbare Basisschool Regenboog in Dinteloord

Elcin

Pedagogisch medewerker
Hoi, ik ben Elcin en ik ben pedagogisch medewerker van Kibeo op de Regenboog

Burgemeester Meester H. Popstraat 2
4671 ES Dinteloord

Telefoon: 0167-523326
E-mail: obsderegenboog@stichtingsom.nl

Volg ons op Facebook

Over Stichting SOM
OBS de Regenboog is onderdeel van Stichting SOM (Samen Onderwijs Maken). SOM vormt de overkoepelende organisatie voor Openbaar Onderwijs met vier basisscholen in de regio West-Brabant en vijf basisscholen in de gemeente Reimerswaal, Zeeland.

Het bestuursbureau is gehuisvest in Bergen op Zoom en ondersteunt het bestuur, de schooldirecties en andere geledingen bij de ontwikkeling en de uitvoering van het beleid van Stichting SOM.

Onze Partners
kibeo abboscholen