Nieuwe Leerling

Schrijf hem of haar nu in!

Hier vind je wat nuttige en algemene informatie over de school.

Wij werken met een continurooster:

Groep 1 t/m 8:

Maandag t/m vrijdag 8.30 – 14.00

Eten en drinken:
De kinderen nemen een eigen lunch mee. Tijdens de lunch willen we graag iets van brood in de lunchtrommels zien.
Op woensdag en vrijdag is het fruitdag op school. Alle kinderen nemen dan een gezond stuk fruit mee. De andere dagen eten we het liefst ook fruit, maar een koekje is dan ook prima.

Gelieve geen koolzuurhoudend drinken mee te geven.

Gym:
Op maandag- en donderdagochtend hebben de kinderen uit groep 3 t/ m 8 gym in Sporthal de Buitelstee op loopafstand van de school. De kinderen hebben gymkleding en -schoenen (geen zwarte zool) nodig.

Groep 1/2 gymt minimaal 1x per week. Bij slecht weer kan dit 2x per dag zijn, daarom hebben ze alleen gymschoenen nodig en blijven deze ook op school.

Schrijf uw kind in op onze school

U bent van harte welkom om op school te komen kijken. Bel voor een afspraak 0167-523326, zodat we zeker tijd voor u hebben.

Download hier het inschrijfformulier en schrijf uw kind in op onze school!