Kibeo - Kinderopvang

Altijd een leuke dag bij Kibeo!

Sinds 2016 is in onze school een Kibeo Kinderopvang gevestigd

Altijd een leuke dag bij Kibeo!

Kibeo biedt opvang voor kinderen van 0 t/m 12 jaar, in de school!
Opvang en onderwijs onder een dak, dat is handig voor jou en je kind.
Waarom kiezen ouders voor Kibeo:
– Je kind is in vertrouwde handen
– Je kind blijft met vriendjes in de eigen omgeving
– Een team met betrokken pedagogisch medewerkers
– De opvang is flexibel en afgestemd op jouw wensen

Kibeo biedt tussenschoolse opvang, buitenschoolse opvang,
een peutergroep en kinderdagverblijf.

Buitenschoolse opvang

Kinderen van 4 t/m 12 jaar beleven voor en na schooltijd een leuke tijd op de buitenschoolse opvang. Onze pedagogisch medewerkers bedenken steeds weer nieuwe uitdagingen en activiteiten voor je kind. Altijd een leuke dag bij Kibeo!

De buitenschoolse opvang is nu van maandag t/m vrijdag geopend van 7.00 tot 8.30 uur en van 14.00 tot 18.30 uur. Ook tijdens schoolvakanties kan je kind gezellig komen meespelen met de vakantiemix.

Peutergroep

Binnen de peutergroep worden peuters van 2 en 3 jaar uitgedaagd om te spelen, andere kinderen te ontmoeten en zich te ontwikkelen. Binnen de peutergroep leert je peuter heel veel. Aan de hand van thema’s ontwikkelt de woordenschat en leert hij of zij al een beetje lezen. Op een leuke , speelse manier wordt je nieuwsgierige peuter geprikkeld om, in een veilige omgeving, op ontdekking te gaan. De thema’s binnen de peutergroep sluiten aan op die van de basisschool. Als je peuter straks 4 jaar wordt, is de overgang naar de basisschool daardoor veel kleiner.

De peutergroep is geopend van maandag t/m vrijdag van 8.30 tot 12.30 uur.

Kinderdagverblijf

Kinderen van 0 t/m 3 jaar zijn van harte welkom bij ons kinderdagverblijf om te komen spelen, knutselen en de wereld om zich heen te ontdekken. Je kleintje leert vriendjes maken, doet spelletjes met Puk en krijgt alle liefde en aandacht die nodig is.

Ons kinderdagverblijf is elke dag geopend van 7.00 tot 18.30 uur.

Meer weten?

Nieuwsgierig naar de mogelijkheden? Maak een afspraak voor een rondleiding of vraag advies op maat. Mail naar klantrelatie@kibeo.nl of bel 0113 – 760250. Kijk voor meer informatie over de mogelijkheden en tarieven op kibeo.nl